Klienci mogą zamawiać towar na stronie internetowej detalisty lub poprzez Call Center. Oprócz dostawy do domu nadal dostępna jest opcja odbioru osobistego, którą Media Markt zaoferował już kilka miesięcy temu (przy zamówieniach online). Płatność jest możliwa za pobraniem, kartą, e-przelewem albo zwykłym przelewem bankowym.

Media Markt ma większy zasięg niż Saturn, który rozpoczął sprzedaż w sieci na początku listopada – towar będzie docierać do klientów z 46 sklepów rozsianych po kraju. – E-sklep pozwoli jeszcze bardziej zwiększyć zasięg działania sieci Media Markt. W krótkim czasie chcemy zostać liderem w sprzedaży internetowej – powiedział Marcin Rosati, członek zarządu Media Saturn Holding Polska.

Media Saturn podkreśla, że uruchamiając internetowy kanał sprzedaży sieć nie rezygnuje z ekspansji stacjonarnych sklepów. Będzie otwierać kolejne markety. Nie podano lokalizacji nowych placówek.