IBM: serwery serii Power7
Pierwszymi nowymi systemami wprowadzonymi na rynek przez IBM-a w 2010 r. są serwery rodziny Power7.
Producent ogłosił, że w 2010 r. wprowadzi na rynek nową linię systemów IBM stworzonych na potrzeby rozwiązań, takich jak sieci przesyłu energii i systemy zarządzania ruchem w miastach. Pierwszymi nowymi systemami wprowadzonymi na rynek przez IBM-a w 2010 r. są serwery rodziny Power7.
Nowe portfolio zawiera:
IBM Power 780 – skalowalne, high-endowe serwery z modularną konstrukcją, wyposażoną maksymalnie w 64 rdzenie Power7 lub CPU i nowy moduł optymalizujący przepływ pracy – TurboCore. Technologia TurboCore może dostarczać dwukrotnie wyższą wydajność na rdzeń niż w przypadku systemów opartych na procesorze Power6.
IBM Power 770, modularny system średniej klasy wyposażony maksymalnie w 64 rdzenie Power7, oferujący wyższą wydajność na jeden rdzeń oraz o 70 procent niższy pobór energii w stosunku do tej samej liczby rdzeni procesorów IBM Power 570.
IBM Power 775, wysokowydajny klaster komputerowy z 32 rdzeniami Power7, zgodny z normą Energy Star i zoptymalizowany pod kątem zadań analitycznych.
IBM Power750 Express, serwer biznesowy dla małych firm zgodny z normą Energy Star. Ma czterokrotnie wyższe możliwości przetwarzania w tej samej kategorii energetycznej niż jego poprzednia wersja – IBM Power 550 Express.
IBM Systems Director Express, wersje Standard Edition i Enterprise Edition, zawierają nowy uproszczony pakiet oprogramowania wspomagającego zarządzanie dla nowych systemów i są wyposażone w zaawansowane funkcje zarządzania wirtualizacją VMControl. VMControl umożliwia „zebranie systemów” z różnych serwerów Power, tak by mogły być zarządzane jako jedna jednostka.
Podobne aktualności
Przejęcie IBM QRadar przez Palo Alto sygnałem „radykalnych zmian”
Zakup "sygnalizuje radykalne zmiany na rynku wykrywania zagrożeń i reagowania na nie" - twierdzi analityk.
Weteran Red Hata odchodzi na emeryturę
Paul Cormier, przewodniczący i były CEO Red Hata, postanowił zakończyć karierę zawodową.
Zwolnienia w IBM
Redukcje objęły dział marketingu i komunikacji. Koncern zamierza dążyć do tego, by AI zastępowała niektóre role.