Gruper.pl: 60 mln zł przychodów
Portal zakupów grupowych prognozuje w 2011 r. przychody w wysokości 60 mln zł. Serwis zapewnia, że osiągnął próg rentowności po 10 miesiącach od startu.
Gruper.pl działa od 14 miesięcy. Według informacji własnej w ciągu pierwszych 4 miesięcy internauci kupili w Gruperze 18 tys. kuponów ze zniżkami na kwotę 1 mln zł, a do czerwca br. serwis sprzedał 500 tys. kuponów na łączną sumę rabatów 70 mln zł. Liczba użytkowników przekroczyła 1 mln.
– Ruch na portalu to nie wszystko – mówi Tomasz Dalach, prezes zarządu Grupera – Najważniejsza jest liczba i wartość transakcji generowanych przez aktywnych użytkowników.
Według PBI w 2010 roku użytkownikami portali zakupów grupowych było 3,2 mln polskich internautów.
Podobne aktualności
Rekordowe przychody ELKO Group
W 2020 r. ELKO Group odnotowało wzrosty na wszystkich jedenastu rynkach, na których działa.
Zysk Comarchu wzrósł o 28 proc.
Zysk netto spółki wzrósł w IV kw. 2015 r. o 28 proc. przy przychodach większych o 11 proc. niż rok wcześniej. Największe obroty generują klienci z sektora telekomunikacja, media i IT, o 60 proc. poszła w górę sprzedaż do sektora medycznego.
AMD: gorzej niż przewidywano
W II kw. finansowym (do 27 czerwca) przychody AMD spadły o ok. 8 proc. w porównaniu z I kw. - według wstępnych danych spółki. Prognozowano maksymalnie 6-procentowy minus.