Future Mind wzmocnił dział Advisory. Dołączył do niego Jakub Nawrocki. Jako Lead UX Researcher poprzez projektowanie i wdrażanie procesów badawczych będzie wspierał klientów firmy w identyfikacji potrzeb użytkowników. Zajmie się również weryfikacją nowych koncepcji produktów.

Jakub Nawrocki ma 12-letnie doświadczenie w pracy badawczej i analitycznej. Specjalizuje się w badaniach UX/CX (doświadczenia użytkownika i klienta). Przed dołączeniem do Future Mind przez niemal 5 lat pracował w agencji Symetria UX, odpowiadając za rozwój działu badań i współtworzenie autorskich metod pomiaru doświadczeń użytkowników.

W trakcie swojej kariery uczestniczył w wielu projektach realizowanych dla firm z branży finansowej, płatniczej, retail i e-commerce, m.in. Allegro, OLX, McDonald’s, CCC, eobuwie.pl, jush! (Grupa Żabka), duże banki. W ostatnich latach zajmował się również coachingiem, prowadząc szkolenia z zakresu badań, a także certyfikowane szkolenia UX-PM. Jest autorem publikacji z zakresu metodyki badań, kształtowania trendów i edukacji.

Obszar badań jest kluczowy dla zapewnienia doskonałych doświadczeń użytkowników i tworzenia produktów odpowiadających na ich potrzeby, przy jednoczesnej realizacji celów biznesowych naszych klientów. Wymaga to nie tylko wiedzy eksperckiej, ale także umiejętnego wykorzystania danych” – mówiI zabela Franke, Head of Advisory w Future Mind. Objęła to stanowisko na początku grudnia br.

„W najbliższym czasie jeszcze mocniej skupimy się na doradztwie klientom w zakresie transformacji cyfrowej ze szczególnym uwzględnieniem takich aspektów, jak personalizacja doświadczeń i budowanie zaangażowania konsumentów” – dodaje.

Obecnie zespół Future Mind liczy ponad 150 osób, m.in. programistów, analityków, projektantów UX. Firma działa od 2008 r.