Future Mind wzmacnia dział doradczy
Do firmy dołączył ekspert z 12-letnim doświadczeniem, m.in. w projektach dla Allegro i OLX.
Jakub Nawrocki to kolejny ekspert, który w ostatnich dniach dołączył do działu Advisory.
Future Mind wzmocnił dział Advisory. Dołączył do niego Jakub Nawrocki. Jako Lead UX Researcher poprzez projektowanie i wdrażanie procesów badawczych będzie wspierał klientów firmy w identyfikacji potrzeb użytkowników. Zajmie się również weryfikacją nowych koncepcji produktów.
Jakub Nawrocki ma 12-letnie doświadczenie w pracy badawczej i analitycznej. Specjalizuje się w badaniach UX/CX (doświadczenia użytkownika i klienta). Przed dołączeniem do Future Mind przez niemal 5 lat pracował w agencji Symetria UX, odpowiadając za rozwój działu badań i współtworzenie autorskich metod pomiaru doświadczeń użytkowników.
W trakcie swojej kariery uczestniczył w wielu projektach realizowanych dla firm z branży finansowej, płatniczej, retail i e-commerce, m.in. Allegro, OLX, McDonald’s, CCC, eobuwie.pl, jush! (Grupa Żabka), duże banki. W ostatnich latach zajmował się również coachingiem, prowadząc szkolenia z zakresu badań, a także certyfikowane szkolenia UX-PM. Jest autorem publikacji z zakresu metodyki badań, kształtowania trendów i edukacji.
„Obszar badań jest kluczowy dla zapewnienia doskonałych doświadczeń użytkowników i tworzenia produktów odpowiadających na ich potrzeby, przy jednoczesnej realizacji celów biznesowych naszych klientów. Wymaga to nie tylko wiedzy eksperckiej, ale także umiejętnego wykorzystania danych” – mówiI zabela Franke, Head of Advisory w Future Mind. Objęła to stanowisko na początku grudnia br.
„W najbliższym czasie jeszcze mocniej skupimy się na doradztwie klientom w zakresie transformacji cyfrowej ze szczególnym uwzględnieniem takich aspektów, jak personalizacja doświadczeń i budowanie zaangażowania konsumentów” – dodaje.
Obecnie zespół Future Mind liczy ponad 150 osób, m.in. programistów, analityków, projektantów UX. Firma działa od 2008 r.
Podobne aktualności
Blisko 40 proc. badanych Polaków jest sceptyczna wobec cyfrowych nowości
Osób zdystansowanych wobec technologii jest w kraju więcej niż entuzjastów - wynika z badania. Postawa ta w dużej mierze zależy od wieku i miejsca zamieszkania.
Warszawska firma dołącza do fińskiej grupy IT
"Chcemy wspólnie stać się europejskim liderem w cyfrowej transformacji opartej na danych" - zapowiada CEO.