Izabela Franke z początkiem grudnia dołączyła do zespołu Future Mind. Jako Head of Advisory będzie odpowiedzialna m.in. za doradztwo klientom w zakresie transformacji cyfrowej ze szczególnym uwzględnieniem personalizacji komunikacji i doświadczeń oraz budowy zaangażowania konsumentów. Wesprze ona kluczowy filar rozwoju spółki, tj. usługi doradcze.

Izabela Franke to ekspertka w obszarze Customer Experience i technologii wspierających zarządzanie relacjami z klientami (MarTech, CRM, e-commerce self-service, portale) z ponad 15 letnim doświadczeniem.

Przed dołączeniem do Future Mind przez ponad 6 lat była związana z PwC, gdzie jako Vice Director i Head of Digital Ecosystems, wspierała organizacje w procesach transformacji cyfrowej, w obszarach front office, które wiążą się bezpośrednio z konsumentem, tj., marketingiem, sprzedażą i obsługą klientów.

Wcześniej doświadczenie zdobywała w takich firmach jak Agora, Benefit Systems i Atos Polska. Zrealizowała wiele projektów dla firm z branży retail, FMCG, finansowej, paliwowej, transportowej i mediowej.

Zależy nam, aby sukcesywnie rozwijać nasze linie biznesowe i doradczo wspierać partnerów w procesie transformacji cyfrowej. Mamy ambitne plany” – twierdzi Tomasz Woźniak, CEO Future Mind.