EMC: nagroda za wynik sprzedaży w kanale dystrybucyjnym
EMC otrzymało nagrodę Gold Rising Star Global Technology Distribution Council przyznawaną przez radę Global Technology Distribution Council (GTDC).
Nagrody GTDC zostały wręczone 12 czerwca w Barcelonie. To jedno z najważniejszych wyróżnień w branży technologicznej firma EMC zdobyła w kategorii przychodów od 250 do 500 milionów euro. EMC jest jedną z zaledwie 15 firm w Europie, wybranych spośród producentów, którzy udostępniają swoje produkty i usługi dostawcom rozwiązań technologicznych za pośrednictwem dystrybutorów.
– Kanał dystrybucyjny przechodzi obecnie gwałtowne zmiany. Jednym z powodów sukcesu naszej firmy jest zrozumienie natury zmian, z jakimi musi zmierzyć się branża, i dostosowanie do nich portfolio naszych produktów i usług – powiedział Peter Yarwood, dyrektor sprzedaży partnerskiej i dystrybucyjnej na regionie EMEA w EMC. – Tegoroczna nagroda w prestiżowym rankingu GTDC jest dowodem uznania naszej firmy przez dystrybutorów zewnętrznych i to już trzeci raz z rzędu.
Wyróżnienia GTDC Rising Star są przyznawane producentom rozwiązań, którzy uzyskują najlepsze wyniki sprzedaży w regionie w ostatnim roku za pośrednictwem swoich partnerów dystrybucyjnych. Do GTDC należą najlepsi dystrybutorzy rozwiązań technologicznych, osiągający sprzedaż produktów na poziomie ponad 130 mld dol. poprzez zróżnicowane kanały biznesowe w skali globalnej.
Laureaci złotych, srebrnych i brązowych nagród Rising Star są wybierani w pięciu przedziałach osiąganych przychodów na podstawie wzrostu sprzedaży w poprzednim roku według danych panelu dystrybucyjnego CONTEXT SalesWatch (25–50 mln euro, 50–100 mln euro, 100–250 mln euro, 250–500 mln euro, powyżej 500 mln euro).
Metodologia badania:
Firmy, kandydujące do nagrody Rising Star, muszą przez co najmniej rok prowadzić sprzedaż swoich produktów za pośrednictwem firm członkowskich GTDC. Złote, srebrne i brązowe nagrody w poszczególnych kategoriach są przyznawane na podstawie informacji CONTEXT SalesWatch za okres do kwietnia 2013 do marca 2014.
Podobne aktualności
GTDC EMEA Summit: dystrybutorzy zdali egzamin
Wygląda na to, że kolejne plagi, które spadają na Stary Kontynent, umacniają nieco zachwianą przed kilku laty pozycję dystrybutorów w kanale sprzedaży IT – taki wniosek można wyciągnąć z zakończonego właśnie zjazdu producentów i dystrybutorów, który tym razem miał miejsce w Amsterdamie.
Dystrybucja: na co zanosi się w 2022 r. (i później)
Od sprzedaży do usług i dostarczania rozwiązań. Zacieśnią się więzy z hiperskalerami - wynika z przewidywań.