Dell: awans Magdaleny Wyzińskiej
Została nową liderką marketingu kanału partnerskiego w Dell Technologies Polska.
Magdalena Wyzińska odpowiada m.in. za współpracę z dystrybutorami.
Magdalena Wyzińska jest związana z Dell Technologies od 2020 r. W firmie rozwija Distribution i Consumer Marketing, współtworzy strategię marketingową dla portfolio komputerów osobistych i odpowiada za współpracę z największymi sieciami sprzedaży oraz dystrybutorami. Jest odpowiedzialna za kampanię XPS z udziałem Moniki Brodki oraz program kart produktowych na region Europy Środkowo-Wschodniej.
Wcześniej pracowała w agencjach wspierających działania marketingowe Dell Technologies – HESO i Monday – w których odpowiadała za obszary eventowy oraz kampanii B2C.
Podobne aktualności
„Gwiazda kanału sprzedaży Della” przechodzi na emeryturę
„Jej wskazówki i wiedza były przez ostatnią dekadę kamieniem węgielnym sukcesu kanału sprzedaży Della" - twierdzi partner.
Zysk Della wzrósł o 89 proc.
Rok finansowy 2024 "nie przebiegł zgodnie z planem”. Mimo to koncern zwiększył zysk, a w br. spodziewa się odbicia dzięki AI i odświeżeniu bazy komputerów.
Film z Gali CRN Polska
Zapraszamy do obejrzenia filmu z Gali CRN Polska, na której ogłosiliśmy Kodeks Dobrych Praktyk Partnerskich Branży IT, po raz pierwszy mieliśmy zaszczyt uhonorować Ambasadorów Kodeksu i wręczyć Certyfikaty Channel Master 2024.