Check Point: program partnerski z gwiazdkami
W nowym Stars Program przewidziano cztery poziomy akredytacji. Dostawca rozwiązań bezpieczeństwa zapewnia, że korzyści i wsparcie dla partnerów są większe w porównaniu z dotychczasową ofertą.
Według Check Pointa w nowym programie dodano szkolenia techniczne i sprzedażowe oraz certyfikacje, przewidziano pełny zwrot kosztów reklamowych i większe niż dotąd wypłaty motywacyjne. Program podzielono na poziomy wynagrodzenia, oferując partnerom zniżki i gwarantowane marże.
Przewidziano cztery poziomy akredytacji: od dwóch gwiazdek (certyfikowany partner) do dostępnego tylko poprzez zaproszenie poziomu czterech gwiazdek. W ramach programu partnerzy mają do dyspozycji m.in. ulepszone narzędzia sprzedażowe i marketingowe, jak zapewnia Check Point mogą dzięki współpracy wypracować większe marże i premie.
Więcej informacji partnerzy mogą znaleźć tutaj.
Podobne aktualności
Liczba ataków w Polsce wzrosła o 130 proc. w ciągu 6 miesięcy
Firmy i podmioty publiczne w kraju są atakowane średnio 1430 razy w tygodniu.
Coraz więcej incydentów związanych z bezpieczeństwem chmury
Tylko 4 proc. firm uważa, że dobrze sobie radzi z takimi zagrożeniami.
Co dziesiąty Polak używa jednego hasła do wszystkiego
"Obecnie odchodzi się od praktyki bardzo częstej zmiany haseł na rzecz ich długości i skomplikowania" - twierdzi ekspert.