Agito o Windows 8
- Na początku nie spodziewamy się wielkiego boomu, klienci będą musieli oswoić się z nowinkami – mówi Aleksander Lewandowski, Menadżer Kategorii IT w Agito.pl.
Mimo ostrożnej prognozy menedżer stwierdził, że w Agito już teraz widać spore zainteresowanie nowym Windowsem oraz urządzeniami, na których jest on fabrycznie zainstalowany. Nie poparł jednak tej informacji żadnymi danymi. Zdaniem Aleksandra Lewandowskiego Windows 8 może rozruszać rynek ultrabooków, choć na razie sprzedaż rozczarowuje (IHS iSuppli skorygowała niedawno prognozy dotyczące światowej sprzedaży ultrabooków z 22 mln do 10,3 mln, w przyszłym roku globalny rynek ma wchłonąć 44 mln urządzeń). Przedstawiciel Agito spodziewa się także zaostrzenia konkurencji cenowej na rynku tabletów. – W przypadku rodzimych klientów może to mieć pierwszorzędne znaczenie – mówi Aleksander Lewandowski. Zapowiedział poszerzenie oferty e-sklepu.
– Już wkrótce urządzenia, które można było obejrzeć m.in. na tegorocznych targach IFA w Berlinie, zaczną się pojawiać w ofercie Agito.pl – poinformował menedżer – Myślę, że spotkają się z dużym zainteresowaniem naszych klientów.
Podobne aktualności
Agito: 27 mln zł straty, spadek sprzedaży
Operator e-sklepu eMag.pl zamknął na minusie rok obrotowy. Celem jest osiągnięcie odpowiedniej skali działalności - informuje spółka.
Agito tworzy nowy dział, Tomasz Habigier szefem
Spółka zarządzająca e-sklepem utworzyła nowy Dział Operacji, który połączył Biuro Obsługi Klientów i Centrum Dystrybucji. Jego szefem został Tomasz Habigier, który 7 lat spędził w Dellu.
Agito: najpopularniejsze tablety w pierwszym półroczu
W pierwszej dziesiątce najczęściej kupowanych tabletów na Agito.pl dominują modele za mniej niż 400 zł. Numerem 1 okazało się Lenovo.