Dzięki połączeniu działów firma ma szybciej reagować na potrzeby klientów i partnerów. Managerem nowej jednostki został Tomasz Habigier, który wcześniej pracował w Unisource Global Solutions i Veritiv jako dyrektor operacyjny zakładu (maj 2014 – grudzień 2015). Poprzednie 7 lat spędził w Dellu. Ostatnio, w latach 2012 – 2014, był menedżerem operacyjnym w fabryce w Łodzi.

„Usprawnienie procesów operacyjnych, w tym obsługi klientów i zarządzania dostawami to obecnie nasz priorytet – podkreśla Remigiusz Chrzanowski, dyrektor zarządzający Agito.pl. – Podstawową misją szefa Działu Operacji jest zbudowanie jeszcze bardziej pozytywnych doświadczeń klientów, związanych z całym procesem zakupowym, w tym także obsługą posprzedażową”.

Do głównych zadań managera Działu Operacji należy przygotowanie skalowalnej struktury organizacyjnej, co ma zapewnić serwis i obsługę klientów na wysokim poziomie, nawet przy zwielokrotnieniu skali biznesu. Tomasz Habigier zajmie się również optymalizacją i uproszczeniem procesów zachodzących w firmie – w ramach współpracy z partnerami oraz między poszczególnymi jednostkami Agito.