We wrześniu Adobe rozpoczęło kampanię informacyjną 'Czas na legalne oprogramowanie’. Celem akcji jest uświadomienie klientów o konieczności używania legalnego oprogramowania. Kampania skierowana jest do agencji reklamowych, drukarni, wydawnictw, domów mediowych oraz firm zajmujących się obróbką fotograficzną, obejmie Gdańsk, Katowice, Kraków, Poznań, Warszawę i Wrocław.

Adobe będzie rozsyłać do firm list z ofertę handlową, potem formularz rejestracyjny produktów Adobe z prośbą o wpisanie posiadanego oprogramowania oraz numerów licencyjnych. Firmy, które nie odpowiedzą w podanym przez producenta terminie, dostaną kolejny list przypominający o akcji i prośbę o kontakt z Adobe niezależnie od tego, czy mają nielegalne oprogramowanie czy nie. Firmy, które mają pirackie wersje produktów Adobe’a, będą mogły zarejestrować swoje kopie pod warunkiem kupna oryginalnego oprogramowania w wynegocjowanym czasie.

Dotychczas podobne kampanie Adobe przeprowadziło w Irlandii, Czechach, na Węgrzech, w Bułgarii, Serbii, Rumunii, Grecji, Turcji i RPA.