Adobe walczy z piractwem
We wrześniu Adobe rozpoczęło kampanię informacyjną 'Czas na legalne oprogramowanie'. Celem akcji jest uświadomienie klientów o
We wrześniu Adobe rozpoczęło kampanię informacyjną 'Czas na legalne oprogramowanie’. Celem akcji jest uświadomienie klientów o konieczności używania legalnego oprogramowania. Kampania skierowana jest do agencji reklamowych, drukarni, wydawnictw, domów mediowych oraz firm zajmujących się obróbką fotograficzną, obejmie Gdańsk, Katowice, Kraków, Poznań, Warszawę i Wrocław.
Adobe będzie rozsyłać do firm list z ofertę handlową, potem formularz rejestracyjny produktów Adobe z prośbą o wpisanie posiadanego oprogramowania oraz numerów licencyjnych. Firmy, które nie odpowiedzą w podanym przez producenta terminie, dostaną kolejny list przypominający o akcji i prośbę o kontakt z Adobe niezależnie od tego, czy mają nielegalne oprogramowanie czy nie. Firmy, które mają pirackie wersje produktów Adobe’a, będą mogły zarejestrować swoje kopie pod warunkiem kupna oryginalnego oprogramowania w wynegocjowanym czasie.
Dotychczas podobne kampanie Adobe przeprowadziło w Irlandii, Czechach, na Węgrzech, w Bułgarii, Serbii, Rumunii, Grecji, Turcji i RPA.
Podobne aktualności
Rynek usług infrastruktury chmurowej znów mocno idzie w górę
"Prognozujemy, że w ciągu najbliższych 4 lat rynek podwoi się” - twierdzi analityk.
3 umiejętności IT, których najbardziej brakuje w 2024 roku
78 proc. organizacji twierdzi, że porzuca projekty, bo nie mają ludzi z odpowiednimi umiejętnościami IT.