W kwartale fiskalnym zakończonym 3 grudnia 2010 r. Adobe miało dokładnie 1,008 mld dol. przychodów, czyli 33 proc. więcej niż rok wcześniej. Zysk netto wyniósł 269 mln dol., podczas gdy rok wcześniej była strata 32 mln dol.

Lepszy wynik odnotowały wszystkie działy firmy – wpływy ze sprzedaży produktów wyniosły 830,8 mln dol. wobec 670,4 mln w IV kw. fiskalnym 2009 r. Na subskrypcjach Adobe zarobiło ponad 100 mln dol., tj. blisko 3 razy więcej niż przed rokiem, a serwis i wsparcie przyniósł 76,6 mln dol. (wzrost o 35 proc.).

W całym roku fiskalnym 2010 r. Adobe osiągnęło 3,8 mld dol. przychodów wobec 2,95 mld dol. w roku 2009. W skali całego roku najbardziej wzrosły wpływy z subskrypcji – w poprzednim roku fiskalnym wyniosły 74,6 mln dol., a w roku fiskalnym 2010 – 386,8 mln dol. (wzrost o ponad 500 procent). Zysk netto w roku finansowym 2010 zamknął się w kwocie 774,7 mln dol., tj. był dwa razy większy niż w 2009 r.

W I kw. fiskalnym 2010 producent planuje przychody w wysokości  1 – 1,05 mld dol.