ABC Data zwiększyła sprzedaż
Spółka podała nowe dane.
W lutym 2019 r. szacunkowe skonsolidowane przychody ze sprzedaży grupy kapitałowej ABC Data wyniosły 334 mln zł – poinformował zarząd spółki. Rok wcześniej, w lutym 2018 r., ABC Data osiągnęła 306 mln zł przychodów. Wzrost w porównaniu z ub.r. wyniósł więc ok. 9 proc.
W styczniu 2019 r. skonsolidowane przychody ABC Daty wyniosły 344 mln zł. Ten wynik był o 8 proc. niższy wobec analogicznego okresu 2018 r.
W całym 2018 r. grupa ABC Data wypracowała – według szacunku – 4,6 mld zł przychodów (-1 proc. wobec 2017 r.).
Podobne aktualności
Zlot twórców InterLinka
Dokładnie 20 lat temu napisałem artykuł zatytułowany „Sprzedaż beznamiętna”, w którym opisałem ówczesny rynek systemów do dystrybucji on-line. Królem naszej polskiej „wioski” był wtedy, a jakże, InterLink. Fenomen tego systemu polegał jednak na tym, że był także królem znacznie większej wioski - tej globalnej.
Połączenie Also i Roseville sfinalizowane
Also Polska ostatecznie połączyło się ze spółką, która jest następcą ABC Daty.