ABC Data: Arkadia dla nowych klientów
Dystrybutor uruchomił projekt o nazwie Arkadia, skierowany do nowych klientów. Zaoferowano im szereg korzyści.
Jak informuje ABC Data, w ramach projektu Arkadia przygotowano dla nowych klientów szeroką ofertę produktów w atrakcyjnych cenach, limitów kredytowych i promocji. Powołano zespół opiekunów. Zasady rozpoczęcia współpracy z dystrybutorem są następujące – po wypełnieniu formularza na stronie internetowej ABC Daty i przesłaniu wygenerowanej na jego podstawie umowy, firma zostaje zarejestrowana jako klient ABC Daty. Otrzymuje opiekuna, który staje się jej przewodnikiem po ofercie oraz po dostępnych dla niego warunkach. W dalszym etapie, po przejściu pozytywnej weryfikacji, podpisywana jest umowa. W miarę rozwoju współpracy klient otrzymuje dostęp do wyższego limitu kredytowego oraz np. systemu punktów rabatowych na kolejne zakupy w ABC Dacie.
– W każdym miesiącu rejestrujemy w naszym systemie ponad 150 nowych klientów. Każdego z nich chcemy traktować indywidualnie – zapewnia Radosław Góralczyk, dyrektor handlowy w ABC Dacie.
ABC Data podaje, że ma w ofercie ponad 100 tys. produktów. Poza IT i elektroniką użytkową są to również artykuły szkolne i papiernicze, zabawki, elektronarzędzia i narzędzia. Dystrybutor dąży do tego, aby klient mógł jak najwięcej produktów kupić w jednym miejscu. Spółka dostarcza towar z 3 magazynów w Europie (w Warszawie, Sosnowcu i w Rumuni) w 24 do 48 godz. Do wybranych lokalizacji towar dojeżdża w dniu złożenia zamówienia. Suma dostępnych limitów kredytowych to ok. 1,5 mld zł.
Podobne aktualności
Zlot twórców InterLinka
Dokładnie 20 lat temu napisałem artykuł zatytułowany „Sprzedaż beznamiętna”, w którym opisałem ówczesny rynek systemów do dystrybucji on-line. Królem naszej polskiej „wioski” był wtedy, a jakże, InterLink. Fenomen tego systemu polegał jednak na tym, że był także królem znacznie większej wioski - tej globalnej.
Połączenie Also i Roseville sfinalizowane
Also Polska ostatecznie połączyło się ze spółką, która jest następcą ABC Daty.