ABC Data: „colorovo” w Czechach i na Słowacji
Dystrybutor rozpoczął sprzedaż materiałów eksploatacyjnych pod własną marką colorovo w Czechach i na Słowacji. Trwają prace nad nową grupą produktów.
W Czechach i na Słowacji oferta colorovo jest przeznaczona dla blisko 3 tys. klientów ABC Daty. Przygotowano stronę internetową w odpowiednich wersjach językowych oraz materiały informacyjne i marketingowe. Zamienniki colorovo są przeznaczone do ok. 1,2 tys. urządzeń drukujących takich producentów jak Brother, Canon, Epson, HP, Lexmark, Konica Minolta i Samsung.
Wcześniej colorovo wprowadzono do sprzedaży w Polsce i na Litwie.
– W pierwszych tygodniach od premiery odnotowujemy bardzo dobre wyniki – zapewnił Wojciech Łastowiecki, członek zarządu ABC Daty, odpowiedzialny za sprzedaż i marketing grupy – Włączenie produktów colorovo do oferty naszej rumuńskiej spółki, Scop Computers, nie powinno nastąpić później niż w czwartym kwartale tego roku.
Wojciech Łastowiecki poinformował, że ABC Data pracuje nad kolejną grupą włąsnych produktów: – Przygotowujemy harmonogram działań w celu stworzenia, zaplanowania produkcji i metod sprzedaży nowej grupy asortymentowej – pod marką colorovo, albo zupełnie inną – powiedział przedstawiciel dystrybutora.
Colorovo to pierwsza marka własna stworzona przez ABC Datę.
Podobne aktualności
Dwucyfrowy spadek sprzedaży tonerów i tuszy w Europie
"Niepewne otoczenie utrzyma się w najbliższym czasie, co nie sprzyja sprzedaży materiałów eksploatacyjnych” - komentuje ekspert.
Zlot twórców InterLinka
Dokładnie 20 lat temu napisałem artykuł zatytułowany „Sprzedaż beznamiętna”, w którym opisałem ówczesny rynek systemów do dystrybucji on-line. Królem naszej polskiej „wioski” był wtedy, a jakże, InterLink. Fenomen tego systemu polegał jednak na tym, że był także królem znacznie większej wioski - tej globalnej.