300 mln zł obrotu Neo24.pl
Wartość sprzedaży na Neo24.pl w 2012 r. przekroczyła 300 mln zł – poinformowała spółka.
Według firmy obroty co roku rosną o 30 proc. – Sukces zawdzięczamy kilku czynnikom. Naszą silną stroną wciąż są niskie ceny, ale tak wysoki obrót zapewniły nam także tegoroczne decyzje biznesowe: znaczne rozszerzenie oferty produktowej, rozwinięcie sieci punktów naziemnego odbioru i przede wszystkim – inwestycje w niezawodność dostaw i najwyższą jakości obsługi – mówi Sabina Krupa, wiceprezes Neo24.pl. Spółka nie ujawniła przychodów ze sprzedaży i wyniku netto.
E-sklep prognozuje, że w 2013 r. poszerzy swój udział w sprzedaży komputerów, notebooków, a przede wszystkim tabletów. Przewiduje, że tablety w 2013 roku będą hitem. Do najczęściej kupowanych urządzeń powinny należeć także telewizory, inny droższy sprzęt RTV oraz duże AGD.
Zdaniem Neo24.pl minęły już czasy, gdy o sukcesie w e-handlu decydowała wyłącznie niska cena. Dziś klienci oczekują przede wszystkim wygody, bezpieczeństwa i bardzo wysokiej jakości obsługi. Konsument chce mieć możliwość wyboru bardzo szerokiej oferty produktów dostępnych od ręki, licznych opcji płatności, dostawy itp. Ponadto nie lubi czekać na przesyłkę.
Podobne aktualności
77 proc. konsumentów czeka z zakupami na promocje Black Week
45 proc. zamierza kupować produkty z kategorii elektroniki w okresie promocji.