Według firmy obroty co roku rosną o 30 proc. – Sukces zawdzięczamy kilku czynnikom. Naszą silną stroną wciąż są niskie ceny, ale tak wysoki obrót zapewniły nam także tegoroczne decyzje biznesowe: znaczne rozszerzenie oferty produktowej, rozwinięcie sieci punktów naziemnego odbioru i przede wszystkim – inwestycje w niezawodność dostaw i najwyższą jakości obsługi – mówi Sabina Krupa, wiceprezes Neo24.pl. Spółka nie ujawniła przychodów ze sprzedaży i wyniku netto.

E-sklep prognozuje, że w 2013 r. poszerzy swój udział w sprzedaży komputerów, notebooków, a przede wszystkim tabletów. Przewiduje, że tablety w 2013 roku będą hitem. Do najczęściej kupowanych urządzeń powinny należeć także telewizory, inny droższy sprzęt RTV oraz duże AGD.

Zdaniem Neo24.pl minęły już czasy, gdy o sukcesie w e-handlu decydowała wyłącznie niska cena. Dziś klienci oczekują przede wszystkim wygody, bezpieczeństwa i bardzo wysokiej jakości obsługi. Konsument chce mieć możliwość wyboru bardzo szerokiej oferty produktów dostępnych od ręki, licznych opcji płatności, dostawy itp. Ponadto nie lubi czekać na przesyłkę.