14 nowych partnerów w KPMG w Polsce
Awansował dyrektor odpowiedzialny za doradztwo IT.
Od lewej: Bartosz Zawisza, Krzysztof Szwaja, Piotr Grauer, Agnieszka Smolińska-Wiśnioch, Sabina Sampławska, Michał Herbich, Renata Kucharska, Wojciech Kotłowski, Agnieszka Laskowska, Przemysław Boryczka, Wojciech Majkowski, Michał Karwatka, Anna Jabłońska, Jarosław Fąfara.
Grono partnerów KPMG w październiku br. powiększy się o 14 osób w departamentach: Audytu, Financial Services, Deal Advisory, Business Advisory i Doradztwa Podatkowego.
Stanowisko Partner Associate w Departamencie Business Advisory objął Bartosz Zawisza (dyrektor, doradztwo IT).
Bartosz Zawisza ma ponad 20-letnie doświadczenie w branży IT, w tym ponad 15-letnie w pracy z systemami ERP, szczególnie z SAP-em. W KPMG jest od 2018 r. Od 2014 do 2018 r. pełnił funkcję SAP Public Director w Atosie. Był związany m.in. z Altkom Akademia i S&T Services.
Zarządzał różnej wielkości zespołami wdrożeniowymi jako menedżer liniowy, a także jako kierownik lub dyrektor projektu. Odpowiadał za dostarczanie rozwiązań IT dla podmiotów krajowych i międzynarodowych. Zarządzał projektami wdrożeniowymi po stronie dostawcy i klienta. Budował i tworzył strategie rozwoju działów wdrożeniowych SAP. Zajmował się także doradztwem w zakresie systemów IT i szkoleniami.
Partnerami w Departamencie Audytu zostali: Renata Kucharska i Michał Karwatka. Na stanowisko Partner Associate w tym dziale awansowali: Anna Jabłońska, Przemysław Boryczka oraz Jarosław Fąfara.
W Departamencie Financial Services nominację na stanowisko partnera otrzymał Michał Herbich (usługi aktuarialne).
W Departamencie Doradztwa Podatkowego partnerami zostali: Sabina Sampławska (doradztwo w zakresie podatków międzynarodowych) i Wojciech Majkowski (doradztwo w zakresie podatku CIT), a na stanowisko Partner Associate awansowali: Agnieszka Laskowska (doradztwo w zakresie VAT), Agnieszka Smolińska-Wiśnioch (doradztwo w zakresie VAT), Wojciech Kotłowski (doradztwo podatkowe dla firm prywatnych) oraz Krzysztof Szwaja.
Partnerem Associate w Departamencie Deal Advisory został Piotr Grauer (fuzje i przejęcia).
Podobne aktualności
65 proc. polskich firm nie mierzy efektywności wdrożeń AI
Już ponad jedna czwarta firm w Polsce wdrożyła narzędzia AI, a kolejne 30 proc. zrobi to w tym roku. Jednak większość używających tej technologii nawet nie sprawdza, czy jest ona efektywna.
59 proc. Polaków widzi w AI zagrożenie dla swoich danych
62 proc. obawia się o bezpieczeństwo swoich danych osobowych bardziej niż 5 lat temu, gdy wchodziło RODO.
Polskie firmy na większym luzie podchodzą do cyberzagrożeń
"Wysoce niepokoi zmniejszenie obaw polskich przedsiębiorstw względem zaawansowanych grup cyberprzestępczych" - twierdzi ekspert.