Huawei CBG Polska łączy dwa działy. Jedna szefowa
Integracja w grupie konsumenckiej Huawei w Polsce.
Dorota Haller dołączyła do Huawei CBG Polska w 2017 r. jako dyrektorka marketingu w randze CMO. W nowej roli odpowiada również za planowanie strategii sprzedażowej i marketingowej e-sklepu huawei.pl.
Działy marketingu i e-commerce Huawei Consumer Businnes Group Polska zostały połączone w jeden. Kierownictwo nad scalonymi jednostkami biznesowymi przejęła Dorota Haller, dyrektorka marketingu, komunikacji i digitalu, CMO w Huawei CBG. Tym samym od marca br. jest także odpowiedzialna za obszar e-commerce.
„Działania marketingowe i sprzedażowe to sprzężone ze sobą elementy skutecznej strategii rozwoju e-commerce, dlatego efektywne zarządzanie tym obszarem wymaga skoordynowania różnych kompetencji i zasobów” – wyjaśnia integrację Dorota Haller.
„Dziś bardzo ważna jest możliwość komunikacji zdalnej, w czym pomagają nasze produkty oraz możliwość zakupów on-line” – dodaje.
Jednym z celów dyrektor w obszarze e-commerce jest poprawa doświadczeń klientów w e-sklepie huawei.pl. Odpowiada ona teraz także za strategię sprzedażową i marketingową firmowego sklepu Huawei CBG. Grupa konsumencka zajmuje się smartfonami, tabletami, laptopami, urządzeniami wearables, urządzeniami sieciowymi, jak domowe routery, usługami chmurowymi.
Podobne aktualności
Huawei podwoiło zyski. Blisko 100 mld dol. przychodów
"W ciągu ostatnich kilku lat wiele przeszliśmy, ale dzięki wyzwaniom udało nam się rozwinąć" - komentuje rotacyjny przewodniczący Huawei.
Amazon i Huawei kończą sądowe spory patentowe
Zawarto globalną umowę patentową. Amazon nie musi już martwić się pozwami.
Huawei Polska zawarł porozumienie ws. zużytej elektroniki
Koncern będzie współpracować z firmą wywodzącą się z Polski.