Xerox powraca do AB
Producent ogłosił odnowienie partnerstwa.
Anna Dębowska, od 2012 r. Distribution Manager Xerox Polska.
„Ponownie rozpoczynamy współpracę z firmą AB. Xerox w Polsce od wielu lat sprzedawał swoje produkty do kanału partnerskiego, opierając się na współpracy z trzema dystrybutorami. Teraz, po kilku miesiącach przerwy wracamy do tego modelu” – poinformowała Anna Dębowska, Distribution Manager Xerox Polska.
Xerox dołączył do portfolio marek globalnych, które w regionie CEE są dystrybuowane są przez grupę AB.
Odnawiając partnerstwo z AB producent urządzeń drukujących i usług zarządzania drukiem realizuje strategię rozwoju, która zakłada rozszerzenie działalności dystrybucyjnej na rynku lokalnym.
W tym roku funkcję wiceprezesa Xeroxa ds. operacyjnych w regionie EMEA objął Jacques-Edouard Gueden. Wśród celów, jakie stawia, jest m.in. zwiększenie przychodów w zakresie istniejących i nowych technologii Xerox, w tym oprogramowania, finansowania i innowacji, takich jak przemysłowy internet rzeczy i druk 3D.
W ostatnim czasie doszło także do zmian personalnych w Xerox Polska.
Dyrektorem generalnym został Yulian Grigorow.
Za sprzedaż bezpośrednią i pośrednią odpowiada ohecnie Sylwia Adamczyk.
Podobne aktualności
AB wypłaci blisko 32 mln zł dywidendy
Spółka może rozpocząć skup akcji własnych o wartości do 100 mln zł.
AB dystrybutorem produktów Honor
Wrocławska firma jest odpowiedzialna za dostarczanie produktów chińskiej marki do kanału retail.
AB dystrybutorem CyberPower
„Zależy nam na zwiększeniu dostępności produktów dla partnerów” - zapewnia menedżer producenta.