Rośnie sieć detaliczna Samsunga
Producent rozbudowuje w Polsce sieć salonów firmowych. Otwarto 22 sklep.
Nowy Samsung Brand Store znajduje się w katowickiej galerii Libero. Jego operatorem jest wielkopolska spółka Matrix Media. Asortyment obejmuje m.in. smartfony, tablety, telewizory, soundbary, monitory, dyski SSD, sprzęt AGD. Ideą sklepów firmowych jest nie tyle generowanie obrotów na sprzedaży, co zwiększenie obecności marki w przestrzeni publicznej i umożliwienie zapoznania się potencjalnym klientom z najnowszymi produktami i rozwiązaniami producenta. W salonach można sprawdzić produkty w działaniu i zasięgnąć rady eksperta. "Największą wartością tego typu przestrzeni jest możliwość doświadczenia synergii całego ekosystemu Samsung" – twierdzi Olaf Krynicki, rzecznik prasowy Samsung Electronics Polska.
Samsung rozpoczął budowę sieci sklepów firmowych w Polsce w 2013 r. Operatorami sklepów są Matrix Media oraz iTerra.
Podobne aktualności
Samsung 10-krotnie zwiększył zysk
Poprawa koniunktury na rynku DRAM i NAND podbiła zyski koncernu.
Gala CRN: tworzymy historię!
Po raz pierwszy w historii mieliśmy zaszczyt uhonorować Ambasadorów Kodeksu Dobrych Praktyk Partnerskich Branży IT, uroczyście wręczyć Certyfikaty Channel Master 2024 oraz gościć Larry’ego Walsha, założyciela Channelnomics – zasłużonej amerykańskiej agencji badawczej zajmującej się globalnym kanałem sprzedaży IT.