Avaye naprawione zdalnie
Avaya, dzięki oprogramowaniu Avaya Expert Systems, może zdalnie wykryć i przeanalizować problemy funkcjonowania urządzeń sieciowych i komunikacyjnych swoich klientów
Avaya, dzięki oprogramowaniu Avaya Expert Systems, może zdalnie wykryć i przeanalizować problemy funkcjonowania urządzeń sieciowych i komunikacyjnych swoich klientów. Oprogramowanie może również zdalnie usunąć wiele usterek w funkcjonowaniu urządzeń.
Oprogramowanie Expert Systems zostało opracowane przez Laboratoria Avaya – dział badawczo-rozwojowy firmy – by zapewnić aktywny dostęp i monitorowanie serwerów komunikacyjnych Definity oraz systemów przesyłania wiadomości Intuity Audix. Usterka, jak zapewnia producent, może zostać usunięta zwykle w 90 sekund, bez konieczności wysyłania na miejsce technika. Oprogramowanie będzie wykorzystywane przez regionalne ośrodki Avaya Global Services.
Podobne aktualności
APN Promise wszedł do Rumunii
Ekspansja na rynki zagraniczne to ważny element rozwoju biznesowego grupy - informuje zarząd.
Rynek platform AI no-code będzie rósł o 30 proc. rocznie
Firmy będą coraz chętniej korzystać z takiej opcji, bo nie wymaga posiadania wykwalifikowanych specjalistów.
Wydatki przedsiębiorstw na Metaverse urosną dwukrotnie
Szereg zastosowań biznesowych ma zwiększyć inwestycje w tę technologię do 2030 r. - według prognozy.