Wortmann: polski oddział rozbudowuje usługi cloud
Znany niemiecki dystrybutor i producent marki Terra zamierza w najbliższych latach intensywnie rozwinąć partnerską sprzedaż usług cloud w Polsce.
Dotychczas głównym celem polskiego oddziału były produkty marki własnej i sprzedaż komponentów. Niemniej, przez ostatnie lata spółka notuje bardzo duże wzrosty w sektorze Cloud.
– Obserwujemy tendencję zmian polskiego rynku i widzimy, że usługi chmurowe w ostatnich latach cieszą się coraz większym zainteresowaniem. Nasze stałe punkty biznesowe pozostają bez zmian, nadal zależy nam na sprzedaży naszej marki oraz komponentów, jednakże patrząc w przyszłość firmy planujemy wykorzystać potencjał rynku w ramach migracji do chmury – mówi Wojciech Kosecki, prezes polskiego oddziału.
Należy wspomnieć, że Wortmann ponownie odnotował przekroczenie poziomu 1 mld euro obrotu, a usługi chmurowe niemieckiego dostawcy stanowiły ponad 10 proc. tego rezultatu. Co ciekawe, spółka dzięki partnerskiej współpracy w ciągu 8 lat istnienia TerraCloud osiągnęła pułap ponad 5 tys. partnerów, którzy wdrożyli już około 55 tys. środowisk wśród klientów końcowych.
– Naszym celem jest sprzedaż wyłącznie partnerska. Przygotowaliśmy usługi w taki sposób, aby nasi partnerzy mogli przede wszystkim zapewnić swoim klientom ekspresową i bezpieczną migrację do chmury bazując na najlepszej jakości sprzęcie i wyposażeniu Data Center – podkreśla Paulina Kowalczyk, Head of Cloud w polskim oddziale Wortmann.
Niemiecki producent opiera infrastrukturę swojego centrum danych na serwerach Terra własnej produkcji, dysponując Data Center o powierzchni 4 000 m2. Co ważne, obecnie w trakcie budowy jest kolejny poziom serwerowni, aby dostosować się do intensywnego wzrostu (jego ukończenie planowane jest na koniec 2023 r.).
Do dostępnych usług w ramach współpracy partnerskiej należą: IaaS, MiaaS, Hosting, Backup, oraz licencje Microsoft w modelu CSP oraz SPLA.
Podobne artykuły
Coraz więcej produktów Wortmann w szkołach
Wortmann działa na polskim rynku już od pięciu lat i z każdym rokiem zyskuje coraz większy udział w rynku edukacyjnym. Zaletą producenta jest bogata oferta, która obejmuje pracownie na bazie komputerów klasy PC, terminali, tabletów lub laptopów. Dodatkowo uzupełniają ją akcesoria, monitory czy też licencje oprogramowania Microsoft.
Wortmann poszerza sieć partnerów
Producent przygotował specjalną ofertę marki Terra przeznaczoną dla sektora edukacji. Jednocześnie powiększa grono polskich partnerów, specjalizujących się w tym segmencie. Dzięki współpracy z Microsoftem może zaproponować wyjątkowo korzystne warunki zarówno integratorom, jak i klientom końcowym.
Pohandluj z Wortmannem
Niemiecki producent od lat wzmacnia swoją pozycję w segmencie handlu. A jego oferta dla sklepów to coś więcej niż tylko digital signage.