Fani dwóch kółek z branży IT spotkali się w czerwcu na Mazurach. W VIII (nieoficjalnym) Zlocie Motocyklowym branży IT wzięło udział 80 osób (54 motocykle), czyli więcej niż przed rokiem. Wspólny przejazd po mazurskich trasach zakończył się pod Grunwaldem. Piękne maszyny wjechały pod sam pomnik, a ich właściciele mieli okazję zwiedzić pole bitwy z przewodnikiem. Potem uczestników ugościł na swoim polu namiotowym Klub Motocykli Ciężkich Grunwald. Czas tam spędzony, podobnie jak wspólne wieczorne biesiadowanie w ośrodku w Kalborni, to – jak zgodnie twierdzą uczestnicy zlotu – niezapomniane chwile.

Zloty motocyklowe branży IT mają wyjątkowy klimat dzięki ludziom, którzy go tworzą. W tym roku do grona stałych bywalców dołączyli nowi uczestnicy. Bardzo się cieszę, że impreza zainicjowana przez firmę, którą kiedyś kierowałem, pomimo wycofania się sponsorów nadal się rozwija. Duża w tym zasługa Liliany Gortatowskiej, której przy okazji bardzo dziękuję – mówi Adam Dyszkowski, CEO SoftGen.

Warto przypomnieć, że pierwsze zloty organizowane były przez dwóch dystrybutorów – Avnet i Connect Distribution. Od czterech lat odbywają się dzięki zaangażowaniu osób prywatnych, dlatego w nazwie imprezy pojawiło się słowo „nieoficjalny”.

– Te spotkania pokazują siłę znajomości osób z branży, które lubią podróżować na dwóch kołach. W imprezie uczestniczą przedstawiciele bardzo różnych firm IT, a atmosfera zawsze jest wspaniała – podsumowuje Joanna Falęcik, CEE Channel Services Sales Executive w Dell EMC.