Nokaut.pl porównał ceny 500 produktów RTV, AGD i sprzętu komputerowego w marketach z elektroniką oraz w sklepach internetowych dostępnych w wyszukiwarce. Okazało się, że w tym roku różnica cen jest mniejsza niż podczas ubiegłorocznego badania i wynosi średnio 21 proc. na korzyść sklepów online. Pod koniec 2009 r. elektronika w Internecie była o 24 proc. tańsza, a dwa lata temu – o 32 proc. Według Wojciecha Czerneckiego, prezesa Nokaut.pl, świadczy to o tym, że markety nie walczą o klienta jedynie agresywnymi kampaniami, ale faktycznie obniżają ceny, ze względu na presję ze strony e-handlu.

W przypadku sprzętu komputerowego, na przykładach podanych przez Nokaut.pl, różnice cen między marketami a sklepami internetowymi są jednak wyższe od średniej. Np. Laptop SAMSUNG R590-JS03 w sieciach detalicznych zgodnie z danymi Nokaut.pl kosztuje średnio 3790 zł, a w sprzedaży online – 2587 zł (różnica 31,7 proc.). Z kolei cena monitora LG E 2240 T-PN w marketach to 779 zł, a w Internecie – 539 zł (o 30,8 proc. mniej). Według Nokaut.pl maksymalne różnice cen na korzyść Internetu sięgają 45 proc.