Toshiba: sam napraw swojego notebooka
Producent uruchamia w Polsce usługę gwarancyjną Customer Replaceable Unit.
Polega ona na samodzielnej wymianie przez użytkownika czterech podstawowych elementów komputera: zasilacza, napędu, dysku twardego lub baterii. Jeśli któraś z tych części zepsuła się w czasie trwania gwarancji wystarczy zadzwonić na infolinię techniczną Toshiby (801 88 77 55) i potwierdzić, że rzeczywiście dany element uległ uszkodzeniu. Toshiba wyśle nową część bezpośrednio do klienta. Konsultant telefonicznie poprowadzi go przez ten proces wymiany. Część uszkodzona natomiast powinna być odesłana do Toshiby w ciągu 15 dni kalendarzowych. W całej procedurze Customer Replaceable Unit użytkownik nie ponosi kosztów.
Jeśli ktoś woli natomiast oddać komputer do serwisu, oczywiście może zrobić.
Podobne aktualności
Oferta zakupu Toshiby za ok. 14 mld dol. gotowa
„Toshiba po 8 latach wychodzi z tunelu” - komentuje lider firmy.
Oferta zakupu Toshiby za 15 mld dol.
Jeśli dojdzie do skutku, koncern może sprzedać część swoich biznesów.