TD Synnex wprowadza do oferty nową markę w Polsce
Powiększa portfolio rozwiązań do pracy hybrydowej.
Nowa oferta obejmuje rozwiązania dla klientów różnej wielkości, od home office po telecentra.
TD Synnex zawarł europejską umowę dystrybucyjną z Poly, dostawcą rozwiązań konferencyjnych i wideokonferencyjnych. Sprzęt, oprogramowanie i usługi serwisowe marki są dostępne za pośrednictwem TD Synnex Endpoint Solutions oraz Maverick. Poly zostało w ub.r. przejęte przez HP za 3,3 mld dol.
Dystrybutor zapowiada, że będzie wspierał partnerów handlowych w tworzeniu kompleksowych rozwiązań dla ich klientów końcowych. Partnerzy sprzedający produkty HP mogą uzupełnić ofertę o sprzęt i usługi Poly.
Za sprzedaż rozwiazań HP Poly w Polsce odpowiają zespoły TD Synnex Endpoint Solutions oraz Maverick, w tym przede wszystkim Dorota Tetiurko, Category Manager – Perypherials i Grażyna Gontarczyk, Product Manager, Maverick.
Podobne aktualności
TD Synnex dystrybutorem odnawianego sprzętu Cisco
Już 51 proc. firm z kanału sprzedaży twierdzi, że oferuje programy recyklingu lub odbioru w gospodarce o obiegu zamkniętym - według badania.
TD Synnex rozszerzył umowę na VMware w Europie
Dystrybutor dodał dystrybucję VMware by Broadcom w 9 kolejnych krajach. Polska już jest na liście.