W 2010 r. Polacy wydawali 5 mln zł tygodniowo na telewizory 3D
Zdaniem Sony w ubiegłym roku wyraźnie zwiększył się popyt na telewizory 3D. Ich popularność powinna rosnąć ze względu na spadające ceny.
Według danych Matrix Media w ub. roku Polacy wydawali tygodniowo 5 mln zł zł na telewizory 3D. Zgodnie z informacją Sony odbiornik tej marki z możliwością wyświetlania obrazu przestrzennego, matrycą LED i modułem Wi-Fi kosztował kilka miesięcy temu 11 tys. zł, a obecnie można go kupić za ok. 6 tys. zł. Zdaniem producenta telewizory 3D tanieją średnio co 3 miesiące, gdy pojawiają się nowe modele odbiorników. Polscy klienci najczęściej kupują telewizory 3D po obniżkach cen. Trochę starsze odbiorniki są niemal równie dobre jak ich następcy, ale tańsze nawet o połowę.
Podobne aktualności
Zmiany na stanowiskach w Sony Europe
"Branża AV rozpoczyna nowy etap rozwoju" - twierdzi nowy szef działu.
Nowa marka gamingowa na rynku
Duży producent chce zwiększyć swój udział w lukratywnym segmencie.