Po przejęciu przez francuską grupę iliad w listopadzie 2020 r. za blisko 10 mld zł, Play wprowadza nową strukturę zarządczą.

Jean Marc Harion został potwierdzony w roli CEO Play przez grupę iliad. Ma 25-letnie doświadczenie w branży telekomunikacyjnej. Pokieruje rozwojem spółki w najbliższych latach, wspólnie z nowym Executive Team, składającym się z 9 osób.

Nadal pełnią swoje dotychczasowe funkcje i odpowiadają za obecne obszary:
Piotr Kuriata, Chief Strategy Officer,
Mikkel Noesgaard, Chief Marketing Officer
Michał Ziółkowski, Chief Technology Officer

Piotr Kuriata wszedł do zarządu P4 w lutym 2019 r. Wcześniej pracował dla dataCom i Exatela.

Mikkel Noesgaard w listopadzie 2019 r. został członkiem zarządu P4 i dyrektorem ds. marketingu. Ma ponad 15-letnie doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą, marketingiem i rozwoju biznesu w sektorze ICT.

Michał Ziółkowski jest związany z branżą telekomunikacyjną od blisko 20 lat. Został dyrektorem ds. technicznych i członkiem zarządu P4 w listopadzie 2018 r.

Z zarządu Play odchodzą:
Wojciech Danieluk, dotychczasowy dyrektor ds. IT i transformacji (w Play od 2008 r.)
Michał Wawrzynowicz, dotychczas Chief Commercial Officer (w zarządzie Play od 2007 r.).

Do Executive Committee dołączą:
Michał Gramatnikowski jako Chief Customer Service Officer
Paweł Passowicz jako Chief IT Officer
Rafał Sidorowicz jako Chief Sales Officer
Małgorzata Zakrzewska jako Chief Corporate Communications Officer
Ewa Zmysłowska jako Chief People Officer
Na stanowisko Chief Financial Officer zostaje powołana Beata Zborowska.

Większość nowych nominacji objęła osoby od lat związane ze spółką. Np. Paweł Passowicz, CIO Playa, jest związany z operatorem od 15 lat, a dyrektorem IT jest od 2017 r.

Nową osobą w spółce jest Beata Zborowska, dotychczas (od 2019 r.) pracowała w Ergo, a wcześniej m.in. w Virgin Mobile, Exatelu i Polkomtelu.

Ponad 15 mln klientów

W 2020 r. Play osiągnął 7,16 mld zł przychodów, o 1,7 proc. więcej niż w 2019 r., w tym przychody z usług wzrosły o 4,9 proc. Wynik EBITDAaL poprawił się o 6,3 proc. do 2,4 mld zł.

Całkowita baza raportowanych klientów mobilnych Play osiągnęła poziom 15,4 mln (+1 proc. r/r), a baza aktywnych klientów mobilnych zwiększyła się o 0,3 mln do 12,2 mln (+2,5 proc. r/r).

Jak zapewnił CEO Jean Marc Harion komentując wyniki, założone cele zostały przekroczone.