Veracomp uruchomił dziś nowy moduł sprzedaży internetowej V-ZAM, który ma pozwolić na efektywniejsze zarządzaniem procesem zakupów przez Internet. System został zbudowany z wykorzystaniem rozwiązań business-to-business firmy IFS Industrial and Financial Systems. Wśród nowych funkcji V-ZAM-a są:
– informacje o terminach dostaw produktów,
– numery listów przewozowych przesyłek oraz odnośnik do strony spedytora, umożliwiający sprawdzenie statusu przesyłek u przewoźnika,
– możliwość pracy na wielu zamówieniach planowanych,
– cennik podręczny,
– możliwość pobrania wszystkich interesujących informacji (np. cen i stanów produktów w magazynie, historii zamówień, płatności w plikach Excel lub PDF),
– zwiększona ilość informacji o produktach z oferty dystrybutora (dokładne opisy, zdjęcia, odnośniki do polskojęzycznych stron internetowych naszych produktów),
– możliwość edycji ilości na liniach zamówienia.

W przyszłości moduł zostanie rozbudowany też o nowe rozwiązania, np. automatyczną negocjację cen, analizy finansowe, aukcje, wyprzedaże, wysyłkę materiałów marketingowych itd.).
W związku z wdrożeniem nowego systemu, zmianie ulega sposób logowania. Jako login należy podać pierwsze cztery litery imienia i pierwsze cztery litery nazwiska użytkownika. Hasło jest identyczne jak hasło indywidualne (służące w poprzednim V-ZAM-ie do zatwierdzania zamówienia). Hasło należy wpisywać wielkimi literami, system rozróżnia polskie litery.