Odświeżony V-ZAM w Veracompie
Veracomp uruchomił dziś nowy moduł sprzedaży internetowej V-ZAM, który ma pozwolić na efektywniejsze zarządzaniem procesem zakupów przez Internet. System został zbudowany z wykorzystaniem rozwiązań business-to-business firmy IFS Industrial and Financial Systems

Veracomp uruchomił dziś nowy moduł sprzedaży internetowej V-ZAM, który ma pozwolić na efektywniejsze zarządzaniem procesem zakupów przez Internet. System został zbudowany z wykorzystaniem rozwiązań business-to-business firmy IFS Industrial and Financial Systems. Wśród nowych funkcji V-ZAM-a są:
– informacje o terminach dostaw produktów,
– numery listów przewozowych przesyłek oraz odnośnik do strony spedytora, umożliwiający sprawdzenie statusu przesyłek u przewoźnika,
– możliwość pracy na wielu zamówieniach planowanych,
– cennik podręczny,
– możliwość pobrania wszystkich interesujących informacji (np. cen i stanów produktów w magazynie, historii zamówień, płatności w plikach Excel lub PDF),
– zwiększona ilość informacji o produktach z oferty dystrybutora (dokładne opisy, zdjęcia, odnośniki do polskojęzycznych stron internetowych naszych produktów),
– możliwość edycji ilości na liniach zamówienia.
W przyszłości moduł zostanie rozbudowany też o nowe rozwiązania, np. automatyczną negocjację cen, analizy finansowe, aukcje, wyprzedaże, wysyłkę materiałów marketingowych itd.).
W związku z wdrożeniem nowego systemu, zmianie ulega sposób logowania. Jako login należy podać pierwsze cztery litery imienia i pierwsze cztery litery nazwiska użytkownika. Hasło jest identyczne jak hasło indywidualne (służące w poprzednim V-ZAM-ie do zatwierdzania zamówienia). Hasło należy wpisywać wielkimi literami, system rozróżnia polskie litery.
Podobne aktualności
Dystrybutorzy w Polsce zwiększyli sprzedaż cyberbezpieczeństwa
„Przepisy wyznaczają ton, ale to inwestycje za pośrednictwem kanału sprzedaży napędzają wyniki” - twierdzi dyrektor.
Inwestor chce odwołania szefa HPE
Partnerzy pozytywnie oceniają CEO Antonio Neriego. Sugerują, by inwestor nie ignorował dokonań firmy.
Spadek sprzedaży routerów
Pod koniec roku więcej kupowały przedsiębiorstwa. Dostawcy usług pokazali spadki.