Zysk netto spółki wyniósł 581 tys. zł, a zysk operacyjny – 4,5 mln zł. Udział eksportu w przychodach wyniósł 107,9 mln zł (wzrost o 6 proc.), czyli prawie 35 proc.

Zdaniem zarządu NTT wyniki I półrocza br. stanowią dobrą podstawę do wyraźnej poprawy sprzedaży i zysków w całym bieżącym roku. Są także zgodne ze strategią spółki na lata 2013-2015, która zakłada wzrost rentowności EBIT do poziomu 1-1,5 proc. do 2015 r. oraz zwiększanie przychodów rok do roku o 5-15 proc. 

Poprawę bilansu NTT wyjaśnia rosnącą sprzedażą w 3 segmentach: tablety, komputery osobiste i laptopy oraz akcesoria komputerowe. Zarząd poinformował, że spółka w minionym półroczu sprzedała prawie 30 tys. tabletów (w tym 10 tys.  produkowanych pod własną marką), czyli blisko 10 razy więcej niż w I poł. 2012 r. Sprzedaż laptopów była porównywalna z poziomem osiągniętym w całym ub. roku. Zarząd twierdzi, że wzrósł popyt m.in. na komputery serii Game, których sprzedano w I półroczu 2013 roku prawie 1,7 tys. sztuk. O blisko 80 proc. poszedł w górę zbyt komputerów (notebooków i AIO) Lenovo. Dla akcesoriów najważniejszych marek wynik poprawił się z 1,9 mln zł w I półroczu 2012 r. do 6,3 mln zł w I półroczu 2013 r. Wzrost NTT tłumaczy m.in. poszerzającą się ofertą oraz wprowadzeniem na rynek akcesoriów do tabletów i smartfonów.

W I półroczu 2013 r. spółka zanotowała pierwsze przychody ze sprzedaży produktów nowej własnej marki PRINTT (tusze i tonery). Wyniosła ona blisko 900 tys. zł, w tym roku planowany jest kilkunastoprocentowy wzrost.
 
W opinii zarządu NTT System w II półroczu 2013 r. sprzedaż tabletów może być większa o kilkanaście procent w porównaniu do I półrocza br.
 
– Wyraźnie dostrzegam trend wzrostu sprzedaży produktów własnych. Chcemy ten proces przyśpieszyć, sukcesywnie poszerzając ofertę tabletów oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, jak również produktów dla graczy – mówi prezes NTT System, Tadeusz Kurek. Szef firmy zapowiedział, że w tym roku na rynek wejdzie 5 kolejnych modeli tabletów, nowe komputery gamingowe i 2 gry. Spółka pracuje także nad wprowadzeniem do oferty smartfonów pod własną marką.