Nowy dyrektor ds. sprzedaży i marketingu w baramundi
Koniec półrocznego wakatu na kluczowym stanowisku w firmie.

Do Larsa Lipperta (dyrektor zarządzający, po lewej) dołączył Michael Huber (po prawej), dzięki czemu baramundi ponownie ma w pełni obsadzony zespół kierowniczy.
Michael Huber dołączył do zarządu baramundi software, obejmując stanowisko dyrektora zarządzającego ds. sprzedaży i marketingu. Jego poprzednik na tym stanowisku, Uwe Beikirch, odszedł z firmy sześć miesięcy temu.
Oczekiwania kierownictwa Wittenstein SE, spółki macierzystej baramundi, względem nowego lidera sprzedaży i marketingu w spółce córce były wysokie: celem było znalezienie profesjonalisty z wiedzą branżową i szczególnym doświadczeniem w dziedzinie sprzedaży, który przyspieszy ekspansję niemieckiej firmy na rynki międzynarodowe.
Michael Huber ma 10-letnie doświadczenie w branży IT. Ostatnio pełnił funkcję Chief Revenue Officer (CRO) u międzynarodowego dostawcy usług bezpieczeństwa IT. Doświadczenie w ostatnich latach zdobywał m.in. w Open Systems i Deutsche Telekom Security.
„Jednym z moich głównych priorytetów jest wspieranie ciągłej transformacji cyfrowej naszych klientów poprzez rozszerzanie naszego portfolio rozwiązań w zakresie bezpieczeństwa, OT, chmury i rozwiązań „as a service” – zapowiedział Michael Huber.
Podobne aktualności
Automatyzacja zapełni lukę kadrową w IT
Rosną koszty pracy specjalistów IT i energii, a jednocześnie firmy szukają oszczędności, chcąc zwiększać przy tym efektywność, elastyczność działania i cyberbezpieczeństwo. Można pogodzić te oczekiwania – wynika z prezentacji baramundi.
Niekontrolowana rozbudowa infrastruktury IT zagrożeniem dla firm
Liczba urządzeń w polskich firmach w ciągu 4 ostatnich lat powiększyła się średnio o 80 proc. - według danych baramundi software. Eksperci wskazują na związane z tym zagrożenia.
baramundi rozbudowuje kanał partnerski
Działania producenta w zakresie sprzedaży pośredniej w Polsce wzmocni Christian Kaufmann.