Zysk netto właściciela porównywarki cen wyniósł w I półroczu 2012 r. 286 tys. zł (nie porównano go z analogicznym okresem ub. roku, gdy Nokautu nie było jeszcze na giełdzie). Druga połowa roku ma być dla firmy o wiele lepsza – prognozowany zysk za cały 2012 rok wyniesie 2,4 mln zł, tj. o 14,3 proc. więcej niż w 2011 r., a przychody – 11,4 mln zł (wzrost o 40,7 proc.).

Nokaut poinformował, że wzrost został osiągnięty m.in. dzięki większej popularności przeglądarki. W porównaniu z I poł. 2011 r. liczba jej użytkowników zwiększyła się o 3,8 proc. Konkurencja – jak twierdzi Nokaut – odnotowała natomiast spadki: Ceneo o 12,5 proc., Skąpiec – o 11,6 proc., a Okazje.info.pl – o 53,1 proc. W czerwcu, czyli w czasie Euro, liczba użytkowników wzrosła o 16 proc. w porównaniu z majem – poinformował prezes Nokautu, Wojciech Czernecki. Szef grupy wyjaśnił, że ze względu na inwestycje (o wartości 1,8 mln zł w I półroczu), które mają zaowocować poprawą bilansu, koszty rosną szybciej niż przychody. Nokaut realizował m.in. integrację systemów informatycznych w ramach koszyka zakupowego, poprawił mechanizmy wyszukiwarki, rozwijał także aplikacje mobilne. Ponadto firma zwiększyła zatrudnienie, w związku z tym koszty wynagrodzeń były wyższe o 66 proc. w porównaniu z I półroczem 2011 r.

W lipcu b.r. porównywarka cen Nokaut.pl miała ponad 3 mln realnych użytkowników (według Megapanel PBI/Gemius). Serwis współpracuje z ponad 3,7 tys. sklepów.