Znacznie lepszy bilans po stronie zysków Netia osiągnęła przy minimalnym wzroście przychodów. Od stycznia do czerwca 2010 roku wyniosły one 780,7 mln zł, tj. o 4 proc. więcej niż w I poł. 2009 r. Przychody zarówno w I kwartale 2010 r. jak i w II kwartale 2010 r. były na podobnym poziomie. W II kwartale 2010 r. wyniosły 393,7 mln zł, tj. o 2 procent więcej niż trzy miesiące wcześniej. Od kwietnia do czerwca 2010 r. spółka odnotowała zysk netto w wysokości 15,6 mln zł, wobec 14,3 mln zł w I kwartale 2009 r.

W I połowie br. Netia wzmocniła swoją pozycję w segmencie usług szerokopasmowego Internetu. W porównaniu z I połową 2009 r. baza klientów zwiększyła się do 624 tysięcy, to jest o 36 procent. Liczba klientów pozyskanych tylko w I półroczu 2010 roku wzrosła o 42 proc. w stosunku do I półrocza 2009 roku. Netia szacuje, że jej łączny udział w rynku stacjonarnych usług szerokopasmowych osiągnął 10,7 proc., podczas gdy rok temu wynosił 8,5 procent. Warto jednak odnotować, że w minionym kwartale liczba nowych przyłączeń do sieci spółki spadła. Otóż w II kwartale br. Netia pozyskała ponad 20 tys. nowych abonentów usług szerokopasmowych, podczas gdy w I kwartale br. ich liczba była dwa razy wyższa. Część klientów przeszła do Netii w wyniku przejęcia mniejszych operatorów. Spółka przewiduje, że do końca roku liczba użytkowników usługi szerokopasmowego Internetu wzrośnie do 700 tys., nie licząc potencjalnych akwizycji. W całym rok 2010 r. Netia planuje przychody w wysokości 1,55 mld zł.