Media Saturn: duży wzrost sprzedaży w Internecie
W IV kw. 2013 r. obroty Media Saturna wyniosły 6,6 mld euro, czyli były niemal identyczne jak rok wcześniej (spadek o 0,7 proc.). Sprzedaż w Internecie zwiększyła się natomiast w dwucyfrowym wymiarze.
W minionym kwartale (I kw. roku finansowego 2013/2014) holding odnotował ponad 40-procentowy wzrost obrotów online, do czego przyczynił się m.in. dobry wynik Redcoona. Jeśli chodzi o regiony, to w nieznacznym stopniu wzrosły przychody w Europie zachodniej. Media Saturn informuje również, że w Europie wschodniej obrót liczony w walutach lokalnych był wyższy niż rok wcześniej, natomiast spadła sprzedaż porównywalna (like-for-like). Nie podano wyniku dla Polski. W końcu IV kw. 2013 r. holding miał w naszym kraju 69 sklepów.
Podobne aktualności
Apel do Euro-net, Media Saturn, Terg, Neonet, Morele, Allegro i Ceneo
"Zwiększony popyt może rodzić pokusę nieuzasadnionego podwyższania cen" - twierdzi prezes UOKiK zwracając się do największych detalistów.