Media Expert uruchamia sprzedaż w kolejnych obiektach przejętych od Norauto, francuskiej marki z sektora motoryzacyjnego. Po otwarciu marketu w Warszawie na początku grudnia br. sklepy sieci z elektroniką działają w 11 z 26 pozyskanych po Norauto lokalizacji. Zapowiedziano, że kolejne trzy, w Warszawie i Piasecznie, zostaną oddane do użytku w I kw. 2022 r.

Łączna powierzchnia brutto marketów, które sieć uruchomiła w dotychczasowych Norauto wynosi niemal 11,5 tys. mkw.

„Sondujemy możliwość przejmowania podobnych obiektów”

Media Expert ma apetyt na kolejne podobne przejęcia. Rzecznik firmy Michał Mystkowski informuje, że detalista szuka obiektów komercyjnych, w których sieć mogłaby uruchomić sprzedaż w kolejnych latach.
„Stale sondujemy możliwość przejmowania obiektów o podobnych walorach i funkcjonalności” – przyznaje Michał Mystkowski, nawiązując do przejęcia Norauto.

Są to według niego miejsca z dużym potencjałem handlowym, wolnostojące, z wygodnym dojazdem i możliwością bezproblemowego zaparkowania auta. „Ten standard jest dla nas szczególnie interesujący” – twierdzi rzecznik.