Marcin Garbarczyk szefem Mobile Experience w Samsungu
Decyzja o awansie zapadła na szczeblu globalnym.
Marcin Garbarczyk jest w Samsungu od 2015 r.
Marcin Garbarczyk, dotychczasowy szef dywizji Mobile w Polsce, objął funkcję Vice President Head of Mobile Experience (MX) w Samsung Electronics Polska. Będzie odpowiadać za wszystkie obszary sprzedaży i marketingu produktów mobilnych w kanałach B2C i B2B.
Decyzja o awansie zapadła na szczeblu globalnym. Marcin Garbarczyk jest związany z Samsungiem w Polsce od 2015 r. Przez ostatnie 3 lata kierował działem urządzeń mobilnych (IM). Wcześniej odpowiadał za strategię marketingową i sprzedażową dywizji mobilnej.
Przed 2015 r. Marcin Garbarczyk pracował w McKinsey & Company (2006 – 2014), gdzie zajmował się m. in. projektami z zakresu marketingu i sprzedaży w Polsce i Europie.
Podobne aktualności
Samsung 10-krotnie zwiększył zysk
Poprawa koniunktury na rynku DRAM i NAND podbiła zyski koncernu.
Gala CRN: tworzymy historię!
Po raz pierwszy w historii mieliśmy zaszczyt uhonorować Ambasadorów Kodeksu Dobrych Praktyk Partnerskich Branży IT, uroczyście wręczyć Certyfikaty Channel Master 2024 oraz gościć Larry’ego Walsha, założyciela Channelnomics – zasłużonej amerykańskiej agencji badawczej zajmującej się globalnym kanałem sprzedaży IT.