Imperva ma swoim portfolio produkty chroniące serwery sieci Web i aplikacyjne przed atakami, kradzieżą danych, oszustwami. Dostarcza również rozwiązania do ochrony, monitorowania i prowadzenia audytów baz danych.

– Firma już od pewnego czasu jest obecna na polskim rynku, jednak uruchomienie oddziału w Warszawie usprawni kontakt z naszymi partnerami i odbiorcami końcowymi – mówi Piotr Kluczwajd, Regionalny Dyrektor Sprzedaży, odpowiedzialny za Europę Wschodnią, kraje bałtyckie i adriatyckie, który zarządza Impervą w Polsce – Imperva jest światowym liderem w swojej branży. Zadaniem polskiego oddziału będzie uzyskanie tej pozycji na tutejszym rynku – szef firmy.

Piotr Kluczwajd z branżą bezpieczeństwa danych jest związany od 1995 roku. Wcześniej przez 9 lat (od 2003 r.) był Dyrektorem ds. Rozwoju w Clico. Menedżer jest absolwentem Politechniki Śląskiej oraz University of Illinois at Urbana-Champaign, który ukończył z tytułem Executive MBA.

Według własnej informacji Imperva ma ponad 1900 klientów (użytkowników końcowych) w ponad 60 krajach. Autoryzowanym dystrybutorem w Polsce jest Clico.