Gdyński specjalista od szkoleń IT łączy swoje marki
Dotychczasowe działania będą kontynuowane - według zapowiedzi.
Bartosz Kozakiewicz, CEO Conlea i członek zarządu Fundacji Let’s Manage IT.
Conlea i Let’s Manage IT łączą siły pod jedną marką – Conlea.
Gdyńska firma specjalizująca się w szkoleniach IT i doradztwie działa od 12 lat. Jak podaje, w tym czasie przeszkoliła ponad 20 tys. osób.
Let’s Manage IT to inicjatywa rozpoczęta przez Conlea w 2016 r. Z serii spotkań pod tym hasłem przekształciła się w społeczność blisko 5 tys. specjalistów, managerów i liderów IT. Fundacja m.in. organizowała wydarzenia branżowe i publikowała raporty.
„Decyzja o połączeniu obu marek wynika z naszego długofalowego planu rozwoju. Jesteśmy przekonani, że jako jedna, zintegrowana marka – Conlea, będziemy mogli dostarczać przejrzystą i spójną ofertę” – wyjaśnia kierownictwo firmy. Zapowiada kontynuację inicjatyw, organizowanych dotąd pod szyldami obu brandów.
Conlea w 2022 r. osiągnęła 4,6 mln zł przychodów ze sprzedaży wobec 3,7 mln zł w 2021 r. Spółka miała 186 tys. zł straty netto, podczas gdy w 2021 r. było 299 tys. zł zysku.
Podobne aktualności
Ruszył konkurs dla menedżerów IT
Szefowie zespołów i działów IT mogą podzielić się historią udanej transformacji.
Ruszyło badanie IT Workplace of Tomorrow. Możesz dołączyć
Możesz podzielić się swoją oceną pracy w IT i wskazać wyzwania, jakie twoim zdaniem stoją przed branżą.