Według danych z najnowszego Megapanela w czerwcu euro.com.pl wysunęło się na 4. miejsce wśród serwisów e-commerce. W odniesieniu do maja e-sklep pozyskał ponad 146 tys. użytkowników. Wyżej są tylko Groupon, Nokaut i Allegro. Euro.com.pl umocnił się także na 1. pozycji wśród najpopularniejszych e-sklepów w polskim Internecie (drugi jest empik.com, który nieznacznie stracił w ciągu miesiąca).

Spory wzrost odnotował także Nokaut.pl (ponad 357 tys. użytkowników). Nieźle trzyma się eBay, który zbliżył się do 1. dziesiątki rankingu (wzrost o ponad 60 tys.). Słaby miesiąc miał Groupon, który w porównaniu z majem stracił 423 tys. użytkowników.

 

Ranking witryn e-commerce według zasięgu miesięcznego według Megapanela Gemius/PBI (czerwiec 2012)

 

 

  Nazwa  Użytkownicy
(real users)
Odsłony krajowe
ogółem
Zasięg  Audyt
site-centric
1 Grupa Allegro.pl – E-commerce 11
096 248
   3 851 575 669 56,73%   tak
2 nokaut.pl 2 905 916    13
053 668
14,86%   tak
3 Grupa Groupon 2 580 602 13,19%  
4 euro.com.pl 1 647 166 8,42%  
5 skapiec.pl 1 405 822 7,19%  
6 citeam.pl 1 302 947 6,66%  
7 aukcjoner.pl 1 162 459 5,94%  
8 empik.com 1 106 421    22
818 986
5,66%    tak
9 bonprix.pl 1 095 437 5,60%  
10 merlin.pl 1 056 577 5,40%  
11 Grupa Ebay 1 047 698 5,36%  
12 archiwumallegro.pl 954 840 4,88%  
13 gruper.pl 930 500 4,76%  
14 doz.pl – doz.pl
– apteka
895 819   10
948 005
4,58%    tak
15 Grupa
Okazje.info – E-commerce
888 653    3
971 103
4,54%   tak
16 tchibo.pl 881 301 4,51%  
17 Grupa
Spolecznosci.pl – E-commerce
836 151    67
340 199
4,28%   tak
18 Grupa
Interia.pl – E-commerce
802 462    9
404 471
4,10%    tak
19 mydeal.pl 754 343 3,86%  
20 twenga.pl 744 602 3,81%