Epson powiększył zespół
Sześciu specjalistów od sprzedaży i wsparcia technicznego dołączyło do polskiego oddziału Epsona.
Zespół Epson Polska, zajmujący się sprzedażą biznesową, powiększył się w ostatnich miesiącach o sześć nowych osób. Rozbudowa kadry jest związana z tym, że producent widzi duży potencjał rozwoju na polskim rynku w obszarze druku atramentowego, zwłaszcza w firmach i organizacjach.
Nowi pracownicy to Anna Murawska, Marek Zbarachewicz, Piotr Turowski, Krzysztof Janiec, Tomasz Lis i Adam Wolf. Łączy ich profesjonalne wykształcenie oraz wiele lat doświadczeń na stanowiskach związanych ze sprzedażą zaawansowanych produktów.
„Dzięki nim będziemy mogli wykonać kolejny skok w rozwoju, szczególnie w obszarze produktów dla biznesu. Dzisiejszy rynek profesjonalnych urządzeń i systemów druku, choć o ogromnym potencjale wzrostu, jest także bardzo wymagający. Dlatego tak ważne dla nas jest doświadczenie i kompetencje, które przynoszą nowi pracownicy” – podkreśla Krzysztof Modrzewski, National Sales Manager w polskim oddziale Epsona.
W IV kw. 2018 r. Epson miał ponad 24 proc. udziału w polskim rynku drukarek atramentowych, co oznacza wzrost o 6 punktów procentowych w porównaniu do analogicznego okresu 2017 r.
Podobne aktualności
Epson AM-C400 i AM-C550 – nowe atramentówki A4 dla biznesu
Epson kontynuuje rozwój autorskiej technologii druku atramentowego Heat-Free. Nowa linia drukarek atramentowych A4 Epsona jest idealnym rozwiązaniem dla firm, które dużo drukują. Ich ekonomiczność wpisuje się w strategię zrównoważonego rozwoju.
Dołek na rynku urządzeń drukujących
5 największych producentów odnotowało spadek dostaw w IV kw. 2023 r.
Papier czy ekran na lekcjach? Badanie Epson w polskich szkołach
Epson i fundacja Instytut Edukacji Pozytywnej podsumowali wielomiesięczną współpracę w ramach programu "Szkoła Myślenia Pozytywnego 2.0". Opublikowali wyniki badania dotyczącego drukowania w szkołach.