Dell: udany rok w Polsce, plany rozwoju
W ciągu ostatniego roku Dell zwiększył sprzedaż laptopów na rynku konsumenckim w Polsce o niemal 150 proc., został numerem 1 na rynku serwerów – poinformowała agencję ISBNews Anja Monrad, dyrektor generalny Della w regionie Europy Środkowej i Wschodniej.
Według szefowej firmy w regionie CEE, Dell zamierza zwiększać swoje udziały w polskim rynku. Celem na kolejne kwartały jest m.in. wzmocnienie pozycji w segmencie pamięci masowych i rozwiązań sieciowych. Firma chce także nadal uczestniczyć w trendzie migracji centrów danych na platformy x86. Ponadto Dell przywiązuje ostatnio większą wagę do rynku zamówień publicznych, w związku z rozpoczęciem kolejnej perspektywy finansowej wsparcia inwestycji z funduszy unijnych (lata 2014 – 2020). Polska spółka realizuje globalną strategię przekształcenia firmy w dostawcę kompleksowych rozwiązań IT.
Wzrost sprzedaży na naszym rynku może być obsługiwany z fabryki Della w Łodzi. Według Anji Monrad zakład ma możliwości wzrostu produkcji.
Podobne aktualności
„Gwiazda kanału sprzedaży Della” przechodzi na emeryturę
„Jej wskazówki i wiedza były przez ostatnią dekadę kamieniem węgielnym sukcesu kanału sprzedaży Della" - twierdzi partner.
Zysk Della wzrósł o 89 proc.
Rok finansowy 2024 "nie przebiegł zgodnie z planem”. Mimo to koncern zwiększył zysk, a w br. spodziewa się odbicia dzięki AI i odświeżeniu bazy komputerów.
Koncerny chmurowe nakręcą popyt na serwery AI
Średni czas dostaw wynoszący 40 tygodni skróci się o połowę w II kw. 2024 r.