Warszawski dystrybutor osiągnął w pierwszym kwartale tego roku ponad 8 mln zł zysku skonsolidowanego netto przy obrotach przewyższających 480 mln zł. Ten sam okres w 2009 r. Action zamknęło zyskiem netto w wysokości 12,6 mln zł, chociaż zdaniem zarządu trudno jest porównywać ten wynik do bieżącego – w pierwszym kwartale 2009 r. dystrybutor działał na „ponad przeciętnych marżach na sprzedaży towarów kupionych w 2008 r., gdy kursy walut były stosunkowo niskie”. Obrót Action na początku 2009 r. był porównywalny z ostatnio wypracowanym. Według Piotra Bielińskiego, prezesa Action nie ma podstaw, by oczekiwać szybkiej poprawy obecnej sytuacji na rynku IT. Dystrybutor planuje w najbliższym czasie pozyskać nowych odbiorców w segmencie detalicznym w Polsce (ogólnobranżowe sklepy wielkopowierzchniowe, dyskonty, markety typu Selgros i Makro, markety budowlane, hurtownie spożywcze, oświetleniowe i elektryczne) oraz za granicą. Zamierza również ściślej współpracować ze średnimi i małymi sklepami RTV/AGD. Uruchamia również system odbiorów osobistych w punktach sieci Sferis (wyspy i salony) dla klientów zamawiających towar za pośrednictwem serwisu Gram.pl.