Action: Fabryka Obrazu
Roadshow Actionu pod hasłem Fabryka Obrazu gościło w maju w trzech miastach: Warszawie, Katowicach i Gdańsku. Podczas spotkań zaprezentowano produkty AMD, BenQ, Philipsa i WD. Nie zabrakło przedstawicieli marki ActiveJet.
W stolicy Roadshow rozpoczął prezes Piotr Bieliński. Każde spotkanie obejmowało 4 szkolenia, prezentację marki ActiveJet i projekcje filmu niespodzianki.
Podczas szkoleń AMD przybliżyło najnowsze karty graficzne, a BenQ pokazał projektory z technologią, która poprawia jakość kolorów. Przedstawiciel Philipsa podzielił się wiedzą o najbardziej wydajnych monitorach tej marki, a Western Digital zaprezentował nowe dyski, w tym modele przeznaczone do monitoringu. Na koniec przedstawiciel ActiveJeta przybliżył korzyści dla partnerów ze współpracy z marką Actionu.
Dodatkowymi atrakcjami były przedpremierowe pokazy filmów Transcendencja (Warszawa) oraz Godzilla 3D (Katowice, Gdańsk). W kąciku eksperta fotografii można było uzyskać informacje związane z nowymi produktami (Warszawa,Katowice). Według danych Actionu w Warszawie Fabrykę Obrazu odwiedziło 110 osób, w Katowicach 75 osób, a w Gdańsku 42 osoby.
Podobne aktualności
Action: ponad 1 mld zł sprzedaży w Polsce w 2023 r.
W 2023 r. zysk Grupy Action spadł o 25 proc. r/r, przy wzroście sprzedaży o 6 proc. Z tym że większość z 2,5 mld zł przychodów osiągnięto za granicą.