Action dystrybutorem Lenovo
Na podstawie kontraktu zawartego na początku stycznia asortyment Actionu powiększył się o pełną ofertę producenta, skierowaną na polski rynek, m.in. o notebooki.
Na mocy umowy dystrybutor włączył do portfolio serie laptopów Lenovo IdeaPad i ThinkPad, a także akcesoria i usługi serwisowe. Action będzie sprzedawał nowe produkty m.in. poprzez partnerów handlowych. Według danych z panela dystrybucyjnego Contextu w IV kw. 2011 r. Lenovo miało 10,5 proc. udziału w polskim rynku notebooków (nie licząc netbooków), co dało marce 5 miejsce wśród producentów. Popyt zwiększył się w porównaniu z IV kw. 2010 r. (6,1 proc. udziału).
Podobne aktualności
Action: ponad 1 mld zł sprzedaży w Polsce w 2023 r.
W 2023 r. zysk Grupy Action spadł o 25 proc. r/r, przy wzroście sprzedaży o 6 proc. Z tym że większość z 2,5 mld zł przychodów osiągnięto za granicą.