Według danych Acera z lipca br. 97 proc. napraw jest realizowanych w ciągu 5 dni od momentu dotarcia urządzenia do serwisu. Na szybkość usługi wpływa przede wszystkim dostępność 99,4 proc. części, potrzebnych do wykonania napraw gwarancyjnych, które są przechowywane w centrum logistycznym we Wrocławiu. Centrum to magazynuje części zamienne dla całego regionu EMEA.

Dla porównania według danych Acera za październik 2014 r. 96,4 proc. produktów trafiających do serwisu wysyłano z powrotem do użytkowników w ciągu mniej niż 5 dni, a średni czas naprawy sprzętu wynosił 2,99 dnia roboczego.

Z kolei według danych za I poł. 2013 r. 95 proc. urządzeń przywożonych do serwisu Acera odsyłano użytkownikom w ciągu mniej niż 5 dni, natomiast średni czas naprawy wynosił 2,13 dnia roboczego.

Przeciętny czas oczekiwania na połączenie z konsultantem pomocy technicznej Acera według danych z lipca br. to 25 sekund. W październiku ub.r. określono go jako poniżej 35 sekund.

Producent podał także wyniki nowych badań dotyczących zadowolenia klientów. Mianowicie średnia ocena wyniosła 8,33 w skali od 1 do 10. Znaczna większość (93 proc.) użytkowników, którzy skorzystali z naprawy gwarancyjnej, twierdzi że poleciłoby serwis Acera swoim znajomym.