AB wprowadza własną markę tabletów
Wrocławska firma poszerzyła ofertę o tablety pod marką TB Touch.
Przygotowano cztery linie tabletów TB Touch – Ignis, Terra, Aer i Aqua (cztery żywioły:
Ogień, Ziemia, Powietrze i Woda). Wyposażono je w czterordzeniowe procesory oraz system Android 4.1.1 lub 4.2. Niektóre modele mają wyświetlacze UltraHD. – Według prognoz, w tym roku wartość rynku tabletów wzrośnie o 100 proc. Zamierzamy w tym wzroście uczestniczyć. Tablety TB Touch będą oferowane w 4 konfiguracjach od ekonomicznej do premium, przy zachowaniu bardzo korzystnych cen – mówi Patrycja Gawarecka, Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu AB.
Tablety będą dostępne w cenach od 299 do 799 zł w zależności od modelu.
TB Touch to czwarta marka własna AB. W ofercie dystrybutora są już materiały eksploatacyjne do drukarek (TB Print), żarówki LED (TB Energy) i środki czyszczące do sprzętu elektronicznego (TB Clean).
Podobne aktualności
AB wypłaci blisko 32 mln zł dywidendy
Spółka może rozpocząć skup akcji własnych o wartości do 100 mln zł.
AB dystrybutorem produktów Honor
Wrocławska firma jest odpowiedzialna za dostarczanie produktów chińskiej marki do kanału retail.
AB dystrybutorem CyberPower
„Zależy nam na zwiększeniu dostępności produktów dla partnerów” - zapewnia menedżer producenta.