Polskie firmy zajęły ex aequo pierwsze miejsce w wynikach badania, jakie Toshiba przeprowadziła na podstawie danych raportowanych online. Oceniano szereg wskaźników, decydujących o jakości obsługi serwisowej. Brano pod uwagę łączny czas trwania usługi serwisowej, liczbę wykorzystanych przy naprawie podzespołów oraz to, jaki odsetek sprzętu ponownie wrócił do serwisu w ciągu 90 dni od naprawy gwarancyjnej. Istotne było również wykorzystanie nowo wdrożonego sprzętowego systemu diagnostycznego Toshiby, działającego w trybie on-line.

Dodatkową, nie mniej ważną przesłanką decydującą o wyborze najlepszych partnerów serwisowych był wskaźnik satysfakcji klientów, ustalony na podstawie telefonicznych ankiet przeprowadzanych wśród klientów przez Toshibę.
 
– Nasza współpraca ze spółkami AB Service i Comp jest wzorcowa – powiedział Bartosz Kubica, odpowiedzialny za serwis Toshiby w regionie CSET – Jesteśmy zadowoleni również ze współpracy z trzecim ASP w Polsce, PC Factory, która świadczy usługi użytkownikom sprzętu Toshiba już od 2004 roku.

W Polsce wyłącznie AB Service, Comp oraz PC Factory są upoważnione do wykonywania napraw gwarancyjnych notebooków i tabletów w imieniu Toshiby.

Oprócz polskich serwisów, wyróżnienia otrzymały również czeska spółka CSF s r.o. (Najlepszy Partner Serwisowy w regionie Europy Wschodniej) i chorwacka firma MOJ Servis Informatika d.o.o. (Najlepszy Partner Serwisowy w regionie Europy Południowo-Wschodniej).