AB: lepsze zdjęcia dla partnerów
Dystrybutor wprowadził do swojej oferty dla partnerów i producentów zdjęcia 3D i 360 stopni, tzn. pokazujące każdy detal produktu. Rozwiązanie jest dostosowane do wersji mobilnych.
Poszczególne elementy na zdjęciach są oznakowane i opisane. Do dyspozycji internauty będzie także mini galeria szczegółów – po kliknięciu w wybrany element klient zobaczy jego szerszy opis.
Partnerzy będą mogli pobierać prezentacje do swoich sklepów i dostosowywać zdjęcie do własnych potrzeb, np. dodać logotyp, zmienić tło, ustawić parametry wyświetlania – wyjaśnia Rafał Zaremba, menedżer ds. rozwoju e-commerce grupy AB. Możliwe będzie również tworzenie prezentacji na portale takie jak Facebook czy Allegro.
Według danych vouchercloud.pl zdjęcia mają największy wpływ na decyzję o zakupie w e-sklepie. Z kolei badanie Adobe pokazało, że prezentację 360 stopni chciałoby obejrzeć przed zakupem 9 na 10 klientów. Większość chce mieć możliwość przyjrzenia się najdrobniejszym detalom i pobrania zdjęcia w najwyższej rozdzielczości.
Przykładowe zdjęcia 360 stopni można obejrzeć tutaj:
Podobne aktualności
Koniunktura na rynku będzie sprzyjać AB
W kolejnych kwartałach wyniki spółki będą napędzane kilkoma czynnikami - przewidują analitycy.
AB wypłaci blisko 32 mln zł dywidendy
Spółka może rozpocząć skup akcji własnych o wartości do 100 mln zł.
AB dystrybutorem produktów Honor
Wrocławska firma jest odpowiedzialna za dostarczanie produktów chińskiej marki do kanału retail.