AB jest aktywnym graczem w przetargu na laptopy dla uczniów
"Uczestniczymy w wielu konsorcjach" - poinformował prezes Andrzej Przybyło.
Marże AB realizowane w związku z megaprzetargiem są na typowych poziomach dla broadline’u – wynika z informacji.
AB jest aktywnym graczem w megaprzetargu na 394 tys. laptopów dla czwartoklasistów. Obecnie postępowania są na etapie wyboru wykonawców w poszczególnych regionach, w większości z nich decyzje już zapadły.
„Jesteśmy aktywnym graczem i uczestniczymy w wielu konsorcjach” – poinformował na konferencji wynikowej prezes AB, Andrzej Przybyło. Nie ujawnił jednak, z iloma dokładnie wykonawcami współpracuje dystrybutor. Ponadto według szefa grupy sprawa cały czas się decyduje. Dla przypomnienia w postępowaniu na zawarcie umowy ramowej wybrano 13 wykonawców.
Jak poinformowano, AB uzyskuje w dostawach dla megaprzetargu marże typowe w dystrybucji broadline’owej.
„Na realizacji przetargu uzyskujemy takie marże, jakie ma dystrybutor, nie są mniejsze ani większe. Nie wykracza to poza parametry w relacji do tego, co do tej pory realizujemy” – poinformował dyrektor finansowy i członek zarządu AB, Grzegorz Ochędzan. „Jesteśmy tutaj klasycznym dystrybutorem broadlinowym” – twierdzi dyrektor.
W II kw. 2023 r. Grupa AB osiągnęła ponad 3 mld zł przychodów i 27,2 mln zł zysku netto.
Podobne aktualności
AB wypłaci blisko 32 mln zł dywidendy
Spółka może rozpocząć skup akcji własnych o wartości do 100 mln zł.
AB dystrybutorem produktów Honor
Wrocławska firma jest odpowiedzialna za dostarczanie produktów chińskiej marki do kanału retail.
AB dystrybutorem CyberPower
„Zależy nam na zwiększeniu dostępności produktów dla partnerów” - zapewnia menedżer producenta.