200 proc. więcej drukarek kupowanych online
Konsumenci wyposażają domowe biura - wynika z danych.
Popyt na drukarki jak i MFP jest wyraźnie wyższy niż przed pandemią – wynika z danych.
Marzec 2021 jest na rynku e-commerce jest zdecydowanie inny niż analogiczny okres ub.r. – według danych IdoSell. Wynika z nich, że konsumenci znacznie więcej czasu spędzają w domu i wyposażają home office.
W ciągu roku sprzedaż sprzętu typu drukarki, kopiarki, skanery i faksy wzrosła o 200 proc. 0 95 proc. zwiększyła się sprzedaż akcesoriów elektronicznych. Konsumenci częściej kupują również sprzęt, który uprzyjemnia czas wolny spędzony w domu – w kategorii centra rozrywki i stojaki pod tv wzrost wyniósł 98 proc.
Co ciekawe, mniejszą sprzedaż niż przed rokiem odnotowały sklepy z kategorii inteligentny dom (-27 proc. r/r). Spadek nastąpił także w segmencie małej elektroniki (-9 proc. r/r).
Podobne aktualności
Dark patterns: częste zjawisko w e-commerce
Ponad 75 proc. z 642 zbadanych stron internetowych i aplikacji mobilnych e-commerce stosowało przynajmniej jedną z manipulacyjnych praktyk sprzedażowych (tzw. dark patterns*).
Skarbówka wreszcie dostanie dane o transakcjach e-sprzedawców
Od 1 lipca br. wejdą w życie przepisy, które nakazują platformom e-commerce raportowanie fiskusowi o sprzedawcach.